آقا حسینیه ی امام ره

ابتکار امام خمینی در معرفی آخرین جمعه ی ماه مبارک رمضان به عنوان "روز قدس"

شجره ی طیبه ای بود که میوه های مبارک آن روز افزون است و هرساله از آغاز ماه مبارک ،

 رژیم اشغالگر قدس را به وحشت می اندازد. امسال توطئه ای جدید را برای خنثی کردن

 عظمت این روز تدارک دیده اند وآن ایجاد تفرقه و اختلاف در میان امت اسلامی بویژه ملت

 ایران است که کانون اصلی و پایه گذار این اقدام وحدت آفرین و ظلم ستیز است.

" روز قدس" همجوار "شب قدر" است ، این سخن از امام امت رضوانالله علیه است

 که در ادامه فرمودند در روز قدس مقدرات خلق توسط خداوند برنامه ریزی می شود و در

روز قدس خلق باید مقدرات خود را به دست گیرد.، شب قدر از هزار ماه بالاتر است و روز

 قدس از دهها سال کفار و منافقین .

 با این حساب شب قدر شب خود سازی و روز قدس روز دشمن ستیزی است .،

 همان تعبیر زاهدشب و شیر روز.

قدس یعنی نبودن ظلم و لذا روز قدس روزی است که ظلمی در عالم نباشد. چه در

 فلسطین و چه در جاهای دیگر.

  امید است این روز را مستضعفان جهان بویژه مسلمانان با شکوه برگزار کنند، از خدا

 مهربان این مهم را می طلبیم .

مطمنا تمام شهداء و شهيد مهدي هم در در راهپيمايي حضور خواهد داشت.

پس براي زنده نگه داشتن ياد شهداء حضور بر ما واجب خواهد شد.

امام خميني (ره) :
"روز قدس يك روز جهاني است. روزي نيست كه اختصاص به قدس داشته باشد، روز مقابله مستضعفين با مستكبرين است… تمام ملت‌ها قيام كنند و اين جرثومه فساد را به زباله‌دان‌ها بريزند… روزي است كه بايد همت كنيد كه قدس را نجات دهيم… روز قدس روز اسلام است، روزي است كه بايد اسلام را احيا كنيم و قوانين اسلامي بايد در ممالك اسلامي اجرا بشوند … روز قدس روز جدايي حق از باطل است."
مقام معظم رهبري (حفظ الله):
"قضيه فلسطين كليد رمز آلود گشوده شدن درهاي فرج به روي امت اسلامي است و همه دنياي اسلام بايد مسئله فلسطين را مسئله خود بدانند تا در سايه تحقق وعده هاي الهي, فلسطين به ملت فلسطين برگردد و دولت واحد فلسطيني به انتخاب همه فلسطينيان سراسر كشور خود را اداره كند."

قضيه فلسطين و جنايات رژيم جعلي صيهونيستي موضوعي است كه هيچگاه نميتوان از كنار آن به راحتي گذشت . جناياتي كه مشاهده آن به شدت دل هر انسان آزاد مردي را به رنج مي آورد.
خداوند بلند مرتبه در قرآن کريم  اشاره اي به اين قوم نژاد پرست دارد و مي فرمايد:"ذلک بأنهم قالوا ليس علينا في الأميين سبيل" معادل اين اصطلاح "الأميين" در زبان عبري "جوييم" به معناي "ديگران، اغيار و افراد غريب" يعني کساني که هيچ ارزشي ندارند و نه خون و نه مقدسات و نه ناموس آن ها از هيچ ارزش و اعتباري برخوردار نيست.

اين چنين است كه انديشه نسل کشي و سرکوب در اذهان آن ها ريشه دوانيده و تمامي مفاهيم انساني و رحم و مروت را از آن ها دور ساخته است و لذت قتل و کشتار ديگران و به ويژه "فلسطينيان" به خوي و خلق اصلي شان مبدل شده است.
خود نظاميان صهيونيست در شهادت هاي آشکار از زبان خود بر اين مدعا صحه مي گذارند و مي گويند:

ـ نبايد به فلسطينيان رحم کرد. در يکي از خيابان هاي اردوگاه جباليا يک فلسطيني را ديدم و با دوربين نصب شده بر سلاح به دقت سر او را نشانه گرفتم و به سويش تيراندازي کردم. ديدم که روي زمين مي غلطد. اين بهترين احساسي است که در جهان به من دست مي دهد و درست مانند احساسي است که پس از پيروزي در مسابقات فوتبال به انسان دست مي دهد.

ـ پس از آن يک فلسطيني ديگر را ديدم و به سويش تيراندازي کردم. با وجودي که سالخورده بود اما در داخل اتاق داشت پرواز مي کرد. اگر با احساس بدي از خواب بيدار شدي، فلسطيني اي خواهي کشت و اگر جواني 14 ساله بود حتما بايد او را بکشي، علاوه بر آن مي تواني زنان را هم بکشي تا ديگر بچه به دنيا نياورند و بايد دختر بچه کوچک را هم بکشي زيرا وي بزرگ شده و ازدواج خواهد کرد و حداقل ده بچه به دنيا مي آورد.

اين گفته هاي نژادپرستانه يک نظامي صهيونيست است که در مصاحبه با روزنامه معاريو عنوان شده است و اين گونه از احساس مستي اي که پس از قتل فلسطينيان به او دست مي دهد، سخن به ميان مي آورد. وي در ادامه سخنانش مي گويد:"پس از پايان عملياتِ قتل عام فلسطينيان به پايگاه نظامي خويش باز مي گشتيم و سربازاني که امروز بيش تر از ديگران فلسطيني کشته بودند، به خود مي باليدند. هرگز نسبت به اين کارها پشيمان نيستم و بي صبرانه منتظر خروج از پايگاه براي کشتن فلسطينيان هستم... اي خدا کي از اين پايگاه بار ديگر براي قتل آن ها بيرون مي رويم."
همانطور كه مي بينيد، جنايت و كشتار براي يهوديان صهيونيست امري ارزشي تلقي مي شود و چه زيبا رهبر معظم انقلاب از واژه " سگ " براي اين جنايتكاران نژادپرست استفاده كرده اند.
حال من وتو چه بخواهيم چه نخواهيم درست ايستاده ايم وسط اين ميدان جنگ ... جنگي كه مواضع و سنگرهاي  آن تا منازل ما پيشروي كرده و اهدافي را به پيش مي برد كه اگر در مقابل آنها غفلت كرده و از بصيرت كافي و لازم برخوردار نباشيم به قطع از پاي در خواهيم آمد
ميدان جنگي كه صرفأ در رده جنگ هاي نظامي خلاصه نمي شود و ابعاد گسترده تري دارد . ما در جهان امروز تنها با صهيونيست اقتصادي ،فرهنگي ، رسانه اي و ... هم مواجه نيستيم. ما با شيطان بزرگ كه در برگيرنده ي تمام ابر قدرت ها از آمريكا گرفته تا برخي فتنه گران داخل مواجه هستيم
پس به اين بيانديش كه تو كجاي اين جنگ عظيم قرار داري؟
براستي چقدر بايد صبر كنيم كه رابطه سران برخي كشورهاي اسلامي باصهيونيستها تا جايي پيش برود كه رابطه ي آنها آنفدر گرم و صميمي شود تا در كنفرانس سران كشورهاي اسلامي مبارزه صوري و ظاهري با اسرائيل هم از دستور كار آنان خارج شود.?
آيا اين حركات براي جهان اسلام شرم آور نيست ؟ و صرف به تماشا نشستن اقدامات آنان گناه و جرم محسوب نمي شود؟ آيا از مسلمانان كسي نيست تا بپاخيزد و در مقابل اينهمه ننگ و عار  مشت خود را گره كرده و فرياد عدالت خواهي و مساوات سر دهد؟
راستي ما بايد بنشينيم تا سران كشورهاي اسلامي احساسات بيش از يك ميليارد مسلمان راناديده بگيرند و صحه بر آنهمه فجايع صهيونيستها بگذارند، و باز مصر و امثال آن رابه صحنه بياورند؟
ما شيعيان علي (ع) از ياد نبرده ايم كه قبل تر حضرت علي به ما بشارت پيروزي اسلام و نابودي يهوديان صيهونيست را داده است :
در روايتي كه از اميرمؤمنان(ع) نقل شده است در اين زمينه چنين آمده است:
 يهود براي تشكيل دولت خود در فلسطين، از غرب [ به منطقه عربي خاور ميانه] خواهند آمد.
عرضه داشتند: يا اباالحسن! پس عرب‌ها در آن موقع كجا خواهند بود؟
فرمود: در آن زمان عرب‌ها نيروهايشان از هم پاشيده و ارتباط آنها از هم گسيخته، و متّحد و هماهنگ نيستند.
از آن حضرت سؤال شد: آيا اين بلا و گرفتاري طولاني خواهد بود؟
فرمود: نه، تا زماني كه عرب‌ها زمام امور خودشان را از نفوذ ديگران رها ساخته و تصميم‌هاي جدّي آنان دوباره تجديد شود آنگاه سرزمين فلسطين به دست آنها فتح خواهد شد، و عرب‌ها پيروز و متّحد خواهند گرديد، ونيروهاي كمكي از [طريق] سرزمين عراق به آنان خواهد رسيد كه بر روي پرچم‌هايشان نوشته شده است: «القوّة»1. عرب‌ها و ساير مسلمانان همگي مشتركاً براي نجات فلسطين قيام خواهند كرد [و با يهوديان خواهند جنگيد] و چه جنگ بسيار سختي كه در وقت مقابله با يكديگر در بخش عظيمي از دريا روي خواهد داد كه در اثر آن مردمان در خون شناور شده و افراد مجروح بر روي اجساد كشته‌ها عبور كنند.
آنگاه فرمود:
 و عرب‌ها سه بار با يهود مي‌جنگند، و در مرحلة چهارم كه خداوند ثبات قدم و ايمان و صداقت آنها را دانست هماي پيروزي بر سرشان سايه مي‌افكند.
بعد از آن فرمود:
به خداي بزرگ سوگند كه يهوديان مانند گوسفند كشته مي‌شوند تا جايي كه حتّي يك نفر يهودي هم در فلسطين باقي نخواهد ماند.2
* * *

آن حضرت در روايتي ديگر كه «عبايد اسدي» آن را نقل كرده است، مي‌فرمايد:
 من در آينده در مصر منبري روشني‌بخش بنيان خواهم نمود ...، و يهود و نصاري را از سرزمين هاي عرب بيرون خواهم راند، و عرب را با اين عصاي خود [به طرف حق] سوق خواهم داد.
عبايه مي‌گويد: من عرض كردم: يا امير المؤمنين! گويي شما خبر مي‌دهيد كه بعد از مردن بار ديگر زنده مي‌شويد و اين كارها را انجام مي‌دهيد!
فرمود:
هيهات اي عبايه ! مقصود من از اين سخنان آن گونه كه تو خيال كردي نيست؛ مردي از دودمان من اينها را انجام خواهد داد.3

به اميد آنكه با نابودي رژيم منحوس صهيونيستي مقدمات ظهور منجي عالم بشريت ،‌حضرت مهدي (عج) فراهم آمده و با آزادي كامل سرزمين فلسطين و قدس، اسلام به صورت يكپارچه به انتظار ظهور مهدي (عج ) بنشيند.